Pár věcí

které jsem si včera koupila, když jsem šla od doktorky, která mi oznámila, že mám odloženou operaci. Koupila jsem si háčky, které už mám přilepení na zdi a drží mi koženou bundu, bílou bundu, župánek a tašku.

Samozřejmě jsem si musela koupit i něco dobrého na zub. Tuto zásobu mám minimálně na měsíc. Nemůžu moc sladké, takže tak. Tyčinka Hello Kitty je výborná! Chutná jako Kinder mléčný řez. Bakre Rolls houby a smetana - snad nejlepší Bakre Rollsky, které jsem jedla! Jděte do nich!



Obal na rtěnku jsem chtěla už dlouho, ale nikde jsem ho neviděla. Obal je na patentek a má i mini zrcátko. Uvažuji, že na něm zapracuji a popotáhnu si ho kůží nebo látkou. Fialová škrabka na led na sklo u aut. Tu jsem musela mít! Proč? Protože je fialová! A má na sobě vločky. Dnes si jdu uklidit auto, tak si ji hned přidám do dveří u řidiče.

O deodorantu od Baley napíši samostatnou recenzi. V Rossmannovi jsem si vzala letáček o nové kolekci Catrice - Las Vegas. Průhledný lak mi došel po akci na záchranů prstýnků.



 A jako poslední - něco na zahřátí. Nene, není to alkohol. Ten nemůžu a ani mi nejede. Jsou to návleky na nožky z Terranovy. Váhala jsem, jestli si je mám vůbec vzít, ale za 49 Kč by byl hřích, je tam nechat!Vybrala jsem si šedé, protože mi nejlépe ladí s šálou, čepicí, rukavicemi... Dále měli k dispozici ještě: béžovou, starorůžovou a bílou. Ale jakmile jsem si je přivezla domů, přemýšlela jsem, jak je budu nosit. Jeslti na boty, nebo dovnitř bot. Dnes jsem měla premiéru a zvolila jsem variantu na boty. Nelíbí se mi, když jsou celé návleky natáhnuté, takže jsem si je nakasala, moc je nevytahovala. Výsledný efekt se mi líbil a soudě lidí, které jsem potkala taky. Po celém náměstí jsem potkala jen další dvě slečny, které měly návleky na nohách. A to barvu hnědou na bílých botách a černé na hnědých botách. Tady jsou ty moje:

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář.