Můj víkend

Jsem strávila v postely, pitím čaje, ráno kafíčka, sledováním jak sněží, filmů a seriálů. Kašel mě štve, nechci kašlat, nesmím kašlat! Už se v tom nachlazení plácám pomalu 4. týden. Proč sněží teď? Kde byl sníh v prosinci? Těšila jsem se, že vytáhnu koženou bundičku, Raya s Benem a vykročím vpřed teplým slunečním paprskům a ono nám začalo sněžit. Sníh mám ráda, miluju, když sněží, jak křupe pod nohama, stavět sněhuláka a letos jsem chtěla prvně udělat sněhového andílka.

Ovšem né tohoto:                                     Ale tohoto: 

Filmy a seriály: 

Because I sad so - Vdáš se a basta bylo i na ČT1, tedy, dle mě, s příšerným dabingem, protože jsem  já jsem zvyklá na dabing z DVD verze. Mandy Moore to tu strašně sluší. Moc se mi líbí její vlasy. Až mi dorostou, nechám si je postupně sestříhat. Jsem ráda, že její sestru zde stvárnila Lauren Graham, kterou jsem milovala v GG. Piper Perabo znám z Coyote Ugly, připadne mi, že její postava je tam pouze do počtu. Diane Keeton v roli matky Milly. Diane moc nemusím, ale roli otravné matky zvládla skvěle. Zajímalo by mě, jestli je taková i ke svým dětem, nebo jestli je tak skvělá herečka...



Sex and the city - Sex ve městě: film i seriál miluju. Film (jedničku) jsem viděla nejméně třicetkrát. Po dvacátém shlédnutí jsem přestala počítat. Mou nejoblíbenější sezónou v seriálu je šestá a po ní pátá a čtvrtá. Filma Sex ve městě 2 se mi moc nelíbí. Takže na ten tento víkend řada nepřišla.



Kromě sledování filmů jsem projížděla bloglovin, některé blogy - angličanek v převaze jsem pročetla od nejnovějšího příspěvku, až po nejstarší. Také jsem se věnovala svému blogu - přidávala jsem články, které se objeví během následujících týdnů. A u stýčka Googla jsem hledala wallpapers, informace o Sex and the city 3 a náměty na články.





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář.