Hello Kitty

Moc nemusím, přijde mi to spíš pro malé holčičky. Nechápu, jak si může koupit kabelku, kde je hlava Hello Kitty třicetiletá žena. Naštěstí u nás ve městě jsem viděla asi jen  dvě paní, jinak samé náctileté slečny, u kterých doufám, že z té posedlosti vyrostou. Více takových slečen/žen jsem viděla na blozích a to většinou v USA, Japonsku a Číně.



Když nemám moc v lásce HK, proč jsem si koupila štětce? Jednoduché vysvětlení: chtěla jsem zkusit Stipple brush. Než jsem se rozhodla, že ho vyzkouším, tak jsem byla skeptická. Říkala jsem si: copak nestačí prsty? To si všichni musí kupovat štětec i na makeup? Kamarádka si koupila od E.L.F. a byla z něj nadšená. Nechtělo se mi za něj dávat tolik peněz, když za stejnou částku, nebo ještě za míň můžu mát štětců hned sedm! Sice si počkám, ale co, já na něj přece nespěchám.

A vyplatilo se!


Štětce jsou v koženkovém obalu. Každý z nich byl zabalen zvlášť v průhledné folii. Logo M.A.C. je na vyrazeno na zipu, na přední části obalu a každém štětci + číslo.
Navíc jsou krásně měkké. Velmi dobře se s nimi pracuje. Stipple je naprosto úžasný! Stačí mi méně makeupu, takže ještě ušetřím. Navíc je nanášení makeupu rychlejší. Jsem ráda, že jsem si je koupila, protože jsem neprohloupila.

Koupeno: 30. 12. 2011, doma jsem je měla: 19. 1. 2012.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář.