Essence - Legends of the sky


Je již v obchodech! Po dnešní kontole u doktorky, která nedopadla moc dobře jsem si řekla, že si zvednu náladu. Nohy mě zavedly do DM a Rossmannu. V DM mají stále Vampire's Love collection, ale v Rossmannovi mají už Legends of the sky.

Kolekce mě nezaujala. Barvy se mi moc nelíbí a pokud se mi některé líbily, mám je už doma. Jediné, co mě zaujalo a přemýšlím o koupi je tvářenka. Není růžová, ale spíše do oranžova.
Paletka stínů - když jsem ji otevřela, měla jsem mírný šok. Stíny byly zasazené do pěnového obdélníčku.Plus pro ty, kteří mají vlastní paletku a stíny si preparují a lepí si je zvlášť. Další plus: stíny se dají vyndat a krabičku lze použít třeba na gumičky.

Nedovedu si představit, kdo bude nosit hnědou rtěnku. Některým sluší, mně se také líbí, ale nejsem zatím tak odvážná, abych si ji dala na rty i mimo domov.

Já jsem z kolekce sice zklamaná, ale některým se určitě zalíbí a výrobky si koupí. A co přesně je v kolekci Legends of the sky - paletka stínů, 2 rtěnky, 3 stíny na oči/tužka na oči, 5 laků na nehty, tvářenka a prsten. 
Cenově se výrobky pohybují od 64,90 - 79,90Kč






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář.