Jak se starám o štětce

Štětce na makeup je základ. Bez dobrých štětců není dobrý makeup. Ano, to je sice pravda, ale chce to i kvalitní makeup a trošku zručnost. Je dobré, když se o své štětce staráte. Já ty své umývám každou sobotu, nebo jednou týdně.
Proč si mám umývat/ prát štětce? Odpověď je jednoduchá. Štětce přichází denně do kontaktu s obličejem. Pokud je máte v pokoji, nebo v koupelně volně přístupné, chytá se na ně prach, zůstavají na nich nečistoty - pudr, makeup, oční stíny... Ať už máte akné nebo sem tam nějaký ten pupínek, snadno si ho můžete roznést.
Není to jen o roznášení pupínků. Já osobně mám i lepší pocit, když si nanáším makeup čistým štětcem. Vlasy si taky myjeme, minimálně 3x týdně. Již po prvním umytí jsem štětce měla krásně čisté, lesklé a byly jemnější!

A jak si je myji?

1. Připravím si hrníček, olivový olej a Jar na nádobí.



2. Do hrníčku si dám lžičku Jaru

3. K Jaru přidám lžičku olivového oleje


4. Pořádně promíchám, štětec jemně namočím pod tekoucí vodu, namočím do Jaroolivové směsi, properu v ruce, jako když vařila myšička kašičku. 

5. Štětec propláchnu vodou, dokud voda nebude čistá - bez bublinek a bez Jaru. Takhle to udělám se všemi štětci.

6. Štětce položím na topení, ale pozor! Vlasy se nesmí dotýkat topení! Nebo je položím na papírový ubrousek. Nechám je uschnout.

! Štětce v žádném případě nevysušujte fénem na vlasy ani nijak nemačkejte, buďte k nim jemní!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář.