Dnes...

Jsem byla koupit s rodiči vánoční dárek bábi a dědulovi. Na náměstí u vánočního stánku mi táta koupil trdelník - skořicový, který budu mít nejspíš zítra k snídani, pokud bude ještě poživatelnej. V CCC jsem si vybrala zimní boty, které si nejspíš pořídím příští týden. A jelikož se má dodržovat pitný režim i v zimě, koupiila jsem si Korunní pro princezny. Je to neperlivá voda, kterou mám nejradši a na zadní straně je pohádka. Láhev je typicky princeznovská, tedy růžová. Pro rytíře, prince je láhev modrá. Objem je kolem 0,75l a stála asi 12,90Kč. V Takku jsem si vybrala na Vánoce rolák v zelené barvě a v Gateu čelenku na uši, ale ne ledajakou! Je černá, je stylová a moc se mi líbí, jen si na ni budu muset počkat 23 dní :(. Časopisy si nekupuji, ale když jsem  viděla fialový Cosmo s Kim na obálce a Bazaarem zdarma, tak jsem neodolala. Zbytek dne jsem si četla oba časopisy, pila princeznovskou vodu, mazala pusenu Labellem a ručky hydratovala krémem. A teď přemýšlím, jak si nalakuji nehty. Čím víc laků, tím hůř se rozhoduji. Co jste dnes dělali vy?

Dnešní odpoledne

Bazaarové číslo je z května.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář.