DIY - Scrubík na rty

Máte rádi scrubíky na rty? Nikdy jste ho nezkusili? V obchodech jsou na můj vkus příliš drahé, tak proč si ho neudělat doma? :)

Budete potřebovat: 
Cukr - krystal, balzám na rty nebo vazelínu, lžičku, nůž, hrníček/misku, nádobku, do které si scrubík dáte.

Postup:
1. Do hrníčku jsem dala lžičku cukru.
2. Zvolila jsem si, který balzám využiji - červený od Oriflame (pro barvu) a Milk&Honey od Avonu (pro balzám). Vybrala jsem si ty, které moc nepoužívám nebo jich mám málo.
3. Červený balzám jsem nakrájela na kolečka, přidala do hrníčku a hnětla lžičkou.
4. Jakmile se balzám spojil s cukrem, odzkoušela jsem scrubík, přidala trochu cukru a nakrájela bílý balzám. Opšt jsem směs promýchala.
5. Jakmile jsem směs měla homogenní, opět jsem ji ozkoušela. Opět jsem přidala cukr.
6. Scrubík mám hotový a tak jsem si jej dala do kalíšku od Zázračného kelímku.

Poznámka: Cukru si přidejte, kolik chcete.
Pokud vám balzám na rty nechce rozpustit a promýchat se s cukrem, já jsem balzám nechala na lžičce a zespodu jem ji zahřívala zapalovačem, dokud balzám trochu nerostál a nespojil se s cukrem. Místo zapalovače mlžete použít i svíčku. Ale tohle dělejte, jen pokud nemáte kolem sebe nic hořlavého!







 Výsledek :)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář.