Dáreček v Glancu

Máte rádi dárečky v časopisech? Já ano! Nemyslím tím šmejdy z TopDívky, Brava apod... V Glancu mají kvalitní dárky.
Já si první Glanc s dárkem koupila, když tam byla paletka stínů. Stíny jsou opravdu kvalitní a luxusní! Mají krásnou pigmentaci, dobře se stínují a na podkladové bázi pod stíny drží opravdu dlouho! Balení bylo pěkné, luxusní - celé černé s bílými potisky motýlků a logem. V balení bylo i zrcátko a nezbytný aplikátor. Ale to vám dělám chutě na něco, co seženete možná na aukru.
V čísle, které vyšlo 8.12 - včera je kosmetický dárek v hodnotě 200 Korun. Samotný časopis stojí 37 Korun. Já jsem si koupila časopis s maskou na vlasy - Kenvelo pro barvené vlasy. Masku dám nejspíš sestře na Vánoce. Sama mám masku na vlasy Trend Up, asi ještě třičtvrtě z kilovky :)
Další dárek jsem viděla kondicionér na vlasy a šampon. Chci se podívat, co mají ještě za dárky. No za tu cenu nekupte to!


Bohužel nemám lepší fotku :( Blbne mi foťák.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář.