Oriflame Pure Colour Nail Polish - Coral red

Červenou na nehtech jsem nemusela do té doby, než jsem viděla seriál The City a Olivii Palermo. Líbilo se mi, jak má krásně upravené nehty. Ovšem, daleko víc se mi líbilo, jak je vždy perfektně slaďěná, vystajlovaná! Ovšem, zpět k laku! Do ruky se mi dostal lak na nehty Oriflame Pure Colour - Coral red. Řekla jsem si, že ho zkusím. Z barvy jsem byla nadšená! Je krásně červená, svěží. Takovou barvu v drogerii jsem neviděla.
Štěteček je krátký, ale přesný! Stačí tři tahy a mám hotový nehet. Ovšem jedna vrstva mi nestačí, po jedné vrstvě mám pocit,  že je mírně průhledný. Vadí mi, že mi jdou vidět bílé pásky na nehtech, myslím tím špičky nehtů. Proto si dávám minimálně dvě vrstvy. Pro větší 'divočinu' si dávám vrstvy tři. Schne poměrně rychle, což je velké plus.
Dost bylo vychvalování! Mám ho na nehtech druhý den a už mám ošoupané špičky některých nehtů. To mi na tomto laku nejvíce vadí. Musím přiznat, že tento lak mám už druhý a jakmile mi začne docházet, udělám si zásobičku a pořídím si další.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář.