NYX


Dnes mi došel balíček kosmetiky NYX. Nával adrenalinu, štěstí a touhy, když jsem viděla, jak nám před domem zastavuje poštovní auto. Tento pocit miluju. Je to směsice nadšení, ale i strachu z toho, co přišlo. Jsem nadšená! Už se těším, až nové pigmenty vyzkouším. Lesk jsem ozkoušela hned, jak jsem ho uviděla. Je perfektní. Bála jsem se, že bude moc zlatavý, ale on je spíše průhledný. Co jem si vlastně objednala? Správně je my. Já a sestra. Já mám lesk a jedny pigmenty, jelikož už mám nějaké doma, ale neodolám a objednám další :)

Lesky: NYX Round Girls Lipgloss: Honey, 24 Karat,Shiny Ice/ Pigmenty: Black Pearl, White Pearl, True Purple Pearl, Nude Pearl,  Silver Pearl
 
Honey, 24 Karat, Shiny Ice
Black Pearl, White Pearl, True Purple Pearl, Nude Pearl,  Silver Pearl

2 komentáře:

  1. Mohla bys mi, prosim, na muj blog nekam do komentaru napsat odkaz, odkud sis nyx objednala? Predem moc diky:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář.