New stuff - Sexy Dentelle - Sexy krajka

Dnes jsem byla na lovu Vánočních dárků, nohy mě zanesly do Kiku - textil diskont. V našem městě (no, já bydlím na dědině, takže do města dojíždím:) máme rovnou tři. Novou voňavku jsem stejně potřebovala, tak proč nedát šanci i vůni za 89,-Kč? Ano, tato vůně stála pouze 89,-Kč. 
Jaká, že ta vůně vlastně je? Nejsem návrhář parfémů, takže můj nos nerozezná jednotlivé složky, ale tato vůně je vážně sexy! Je poměrně těžká, takže ideální na zimu. Na dlouhé zimní večery, které můžete trávit se svým partnerem nebo na akci s přátely. Já osobně se moc těším, až se navoním a vyrazím do klubu. Stejně, jako podpatky zvyšují sebevědomí, tak i vůně. S touto vůní se cítím skvěle.
Jediné, co mě trochu mrzí je, že moc nevydrží. O důvod víc abych se s ní voněla častěji. Nebaví mě tahat s sebou plné flakony, tudíž si svou oblíbenou vůni přestříkám, nebo přeliji do přesného rozprašovače, který je opravdu malinký a skvěle padne do jakkékoliv kabelky. Musím uznat, že poprvé, když jsem tuto vůni uviděla, vzpomněla jsem si na Diesel - Fuel for life. Myslím tím tu krajku/obleček. Doufám, že jsem vás na ni trochu navnadila a půjdete si ji očuchat.


Krajka jde sundat dolů.


Po oddělání krajky nemilé překvapení - čekala jsem víc vůně.

100 ml za 89,- Kč.

2 komentáře:

  1. můžu ti ho jen včele doporučit! Jinak já ho mám normálně z kamenného obchodu u nás v Kroměříži:) dobrá cena teda té voňavky:) musím se na ni podívat:)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji, podívej se na ni! Krásně voní! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář.